Thursday, April 23, 2009

cerita kelakar dan hakikat seorang manusia

wey~ posting sajak yg bertajuk aku benci kau tu tkde kne mengene ngn sape2.. korg jgn ar terus2 lompat kt conclusi terlalu cepat..

pg ni aku dpt email dr seorg kenalan sbb dia rse sajak tu utk dia.. tajuk email " kau patut baca ini penjelasan".. aku bce sambil gelak2.. adoi asal cik terasa?

manusia.. cpt benar "jump into conclusion without carefully examine or gather any fact related".. ape kes? dlm saja tu aku tkde pon state name norzilawati bt harun.. or harun b. salim bachik or marfu'ah bt jemain.. (nme2 ni tkde kene ngn aku.. aku harap tkde org terdekat pakai name ni).. so nape ade org terasa? hahaha..

aku nk pesan.. aku tk benci sapa2.. aku ni sapa nk benci org? perasaan benci dan sayang dua perasaan yg sama tp dia jadi berbeza apabila otak membeza2kan perasaan tu..

ye ye.. sori kepada sapa2 yg terasa.. nnti aku bt posting aku sayang kamu plak.. aku serious harap maya karin mail aku n ckp " hey tlg la.. aku sudah berkahwin ok.. you lambat".. atau pon yoona reply " oppa sarang nge"..

jgn mudah terasa sbb komet slalu ckp " its not all about you"...

2 comments:

iLLy April 23, 2009 at 1:59 PM  

knape aku rasa mcm aku dpt tangkap semua kaitan yg ade di blog2 yg bertebaran di laman web ni?

bulanbintang April 23, 2009 at 5:35 PM  

oit2 senyap2 sudah... illy M wakakka mcm bonny M dlm komik gempak