Friday, April 17, 2009

aku benci kamu

pagi ini aku bangun,
perasaan benci itu datang bertalu - talu,
aku benci kamu,

kerna kamu bahagian buruk aku
kerna kamu bahagian keji aku
aku benci kamu
dan mual diriku melihat kamu..

tapi kata kamu
aku penyeri hidupmu
aku saat - saat bahagia diri mu
dan hanya aku bisa membuat diri mu bahagia..

tapi kamu silap..
masa untuk memandang mu pun aku terasa jijik
dan aku tidak akan pernah lagi
lari menuju ke lorong gelap
yang telah kau cipta
untuk menjerat aku..

6 comments:

bulanbintang April 17, 2009 at 8:17 AM  

wat the fak krul razi aku ni..

Anonymous April 17, 2009 at 10:43 AM  

saudara membenci siapa?

dayla April 17, 2009 at 5:23 PM  

tak bek dowh benci2. ahahha

tp still.

nice,struktur (?) ayat yg nice.

iLLy April 18, 2009 at 2:37 PM  

hate consumes you.

ngeh~

bulanbintang April 20, 2009 at 5:41 AM  

anonymous : aku tidak membenci sesiapa.. siapalah aku untuk membenci.. itu sekadar luahan untuk mencari pengertian

p/s : anonymous lebih molek kirenye kau letak nme spt minah or jamilah.. at least aku dpt keep track siapa kau dan mungkin kita boleh bertukar fikiran? :)

dayla : haha aku poser jek tu.. rse nk menulis pakai bait2 ayat yang indah plak pasni.. ok tk?

illy : hatelovelifeangle.. blog siapakah ini. cuba teka?

iLLy April 23, 2009 at 1:57 PM  

some girl named sarah?

ahaks...

i like her blog.