Thursday, June 18, 2009

orang itu sungguh lawa.

pagi ni. sebelum aku berngkat pulang ke rumah aku terfikir sesuatu.. kenapa org selalu mempertikaikan kelebihan dan kekurang org lain.. kadang tidak semua kekurangan itu menjelikkan dan tidak semua kelebihan itu menjelitakan..


pelat "S"
pernah tk korang tgk org yg tidak boleh sebut "s"? semua perkataan dia tk jelas sbb s dia x dpt pronounce dgn btol? erm.. aku merasa mereka ini comel. kekurangan mereka pelat s mmbuatkan mereka comel.

kelebihan itu pon x selalunya lawa..
org yg kelebihan berat badan dan kelebihan gigi ke hadapan itu mmg tidak menjelitakan langsung..

see.. bukan semua kelebihan itu membanggakan dan kekurangan itu menjelikkan..

bijak bijak

7 comments:

bidadari dari timur June 18, 2009 at 7:41 PM  

sbnrnya mmg terasa g bengang kat ko psl komen ko ari tu...tp d sebabkan ko ne seiras farid kamil...so pohonan maaf secara terbuka tu di terima...seattle...dowhhh, lain kali ko jgn buat ...kalo jd g putus abis segala tali...termasuk tali pusat ...

jatt June 19, 2009 at 12:04 PM  

farid kamil?eeeeyuuuuu...hahahaa
pelat r comel x?
hehee

bulanbintang June 21, 2009 at 8:50 PM  

jatt mmg comel..sejak form 5 lg aku da tau ko mmg comel.. tu sbb aku decide ddk dpn ko.. kalo aku ddk blakang ko confirm aku tkley focus time kt kelas.. :P

jatt June 23, 2009 at 11:53 AM  

aku tnye lain..ko jwp lain eh...
hahahaaa

dust June 23, 2009 at 6:21 PM  

bg aku..the hardest beauty to see is the heart. susah nk tgk..susah nk nampak..susah nk nilai.

bulanbintang June 24, 2009 at 12:13 PM  

spt biasa..cikgu nasrah pasti melihat sesuatu itu dr presepektif yg lain dan cukup mendalam.. mmg sesuai menjadi cikgu lah ko ni nas

Unknown June 25, 2009 at 5:16 PM  

ader jugak nak baca bagi hilang nantuk.......