Monday, November 3, 2008

aku Shahrul a.k.a -ARU-

aku shahrul. aku seorang LELAKI..
aku ade sejemput janggut
aku ade bulu kaki yang lebat..
aku ada testis n penis..
so ape lagi yang perlu dibuktikan
untuk aku menjadi seorang lelaki??

tk perlu rasanya untuk berjaga pkul 3-4 pagi..
hanya sekadar menonton bola..
tgk bola sampai pagi2 untuk membuktikan aku lelaki??
argh~ dats bullshit..

biarkan kau panggil aku nerd..
biarlah aku dikatakan geek..

tp aku bahagia..
bagun pagi..
cukup tido..
kadang-kadang dapat mimpi best...

dats it..
im happy wif my life rite now..
aite~ ^-^V

4 comments:

iLLy November 3, 2008 at 9:06 AM  

lelaki x seharusnye menonton bola.
lelaki x seharusnye main game smpi pengsan...

tetapi lelaki bukan lelaki jika dia ghey. :P

bulanbintang November 3, 2008 at 10:01 AM  

hahaha.. saya bukan ghey..

saya suke sazzy falaq
saya suka maya karin

tp..sume da kawen..

tinggal julia zigler je..

harap2 dia sabar menungu saya menjadi kaya..

Fir Da Vinci November 3, 2008 at 2:26 PM  

eeeaaww!! perlukah description sejemput untuk membayangkan lelaki?

moroka November 10, 2008 at 4:59 PM  

aku tau ko lelaki..aku pun tak suka bola jgak. skrg buat tag aku. hahaha :p