Friday, November 14, 2008

oH bUlaN

aku tgh stadi EIS (engineering in society).. dlm bilik sesorang..
rakan2 sume g IRC.. aku tkley nk lame2 kt sane sbb air cond dia sejuk n idung aku rase tk sedap..
actually idung aku ni sensitip skit..

aku pandang langit malam..
aku terlihat bulan mengambang penuh..
argh~ indahnya..
aku perhatikan nya hingga ia hilang di sebalik awan..

bulan terang..
sungguh indah sekali..
aku memandang di kejauhan bulan..
hatiku merasa cukup damai sekali..
aku suke bulan..aku suke bulan..
sbb tu name aku bulanbintang..
kedua2nya indah sekali..
aku mengharapkan kehidupan aku indah..
seindah bulan dan bintang..

p/s : nk jadi angkasawan n nk g bulan.. argh~ aku semakin merepek semenjak akhir2 ini.. mungkin tekanan menjadi seorang final yer student..
hermm -_-""

3 comments:

eira eixora November 15, 2008 at 2:06 AM  

kalau kamu jadi angkasawan dan pergi ke bulan, mungkin kamu tidak dapat menikmati keindahan bulan itu lagikan? kan?

Erm..tadi ada jugak seseorang yang bersama saya tu asyik memuji keindahan bulan malam ni. Oushh..persamaan yang menarik!

Btw..gud luck for ur paper esok.

iNz November 16, 2008 at 12:46 AM  

oh bulan,

enggan melayan diriku lagi
pabila air mata membasahi pipi,
dan lagu-lagu di radio,
seolah-olah memerli aku..~

familiar with the phrase?

hee =p

btol. bulan sgt cantik malam itu. sekali pandang rasa macam tak nak berhenti pandang. kan? kan?

indahnya kejadian Allah ;)

iLLy November 19, 2008 at 9:32 PM  

tertekan, ditekan, menekan?

bulan? hanya satu ilusi cahaya.. diterangi matahari lalu mengaburi sang pencinta.

ah~ ku rela di selubungi hangat sang suria..