Sunday, May 25, 2008

walaupun aku Stacy bukan permaisuri~~~

argh~ baru balik dr bintulu.. sesungguhnya kerja offshore mmg memenatkan.. lg2 kene cover platform kt bintulu sedangkan aku ddk kt miri..

mlm semalam aku layan af final. layan gak.. tah nape tyme ddk kt miri ni aku mcm layan plak af yg aku kutuk2 dulu.. bukan stakat konsert malahan diari, diari ext pon aku layan.. segala2nya ttg af aku layan.. haha.. result final konsert smlm mmg agak menarik.. juara af6 adalah dr sabah, stacy.. alamak terlebey sudah~~... lagu Aku stacy mmg enjoy n mmg sedap d didengar.. aku tk sabar2 nk donload lgu tu dr internet. tp antara byk2 lagu yg aku suke adalah lgu nubhan.. cinta shah jehan terhadap mumtaznya.. mmg menusuk lagu tu..lgu tu mmg padan ngn nubhan. mantap seyh~ mesti hit pas ni..

tp aku kesian skit kat nadia.. mengikut perkiraan aku dia patut dpt no 3. tp tah..mak cik2 tkmo undi dia kot.. suara dia serak2 sedap.. tp pe nk bt tkder rezeki.. but persembahan yg paling biasa adalah dr Toi.. ader ar improve skit tp biasa ar.. tp aku still suke toi sbb dia blur.. menggelikan hati tol dpt sakat org blur mcm toi ni...

tp korang perasan tk tyme ac nk create enviroment suspen nk umumkan pemenang tk jadi sangat. pastu plak reben kilat2 waner kuning yg digunakan utk sambut dak2 af tu grad sangkut kt kasut dia.. dia jalan2 sambil bende tu tersangkut kt kaki dia.. aku tk sedar mule2nye tp si budak riz gelak2 .. mmg ar org perasan...bengong riz. tk seyes langsung.. org tgh suspen2 nk umumkan juara dia ley bantai gelak2 plak..huhu

alamak terlebey sudah~

p/s post merapu akibat terlalu fanatik ngn AF

2 comments:

iLLy May 25, 2008 at 2:29 PM  

itu tandanye ko tak tahu nak buat kat miri tuh.. haha..

aku dgr kat radio jek keh keh, sbb tgh jalan2 nak cari makan ngan osmet.. :P

She Speaks For Herself May 29, 2008 at 2:24 PM  

heh. af dh abis eh?
bila final pon aku xtau.
harharhar.
gelle ketinggalan aku dowh.
;p