Tuesday, May 13, 2008

herm~~ wondering..

aku tk tau nk post ape untuk minggu ni..lately ni bz siapkan report yg telah terbengkalai sekian lama.. selaen report aku gak tgh bz melayan citer korea.. so aku tkder mase nk update blog ni.. tp demi rakan2 yg sentiasa menunggu update dan sedar atas tanggungjawab itu (bestnyer jd perasan n bt ayat poyo nk mampus) aku tetap nk post sumting..

org kate gambar dpt memberitahu kiter seribu makna.. ape yg korang dpt tau dr gambar ni?


Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com


8 comments:

iLLy May 13, 2008 at 12:40 PM  

errmm.. nak kene comment ke??

knape player?
knape tak playar je?? hihi

anyhoo.. anda tak bertambah berat badan seperti rakan-rakan kite yang lain... ini perkembangan yang cukup bagus..

ke aku je yang tak perasan?

bulanbintang May 13, 2008 at 2:02 PM  

illy ramudzan said:

anyhoo.. anda tak bertambah berat badan seperti rakan-rakan kite yang lain... ini perkembangan yang cukup bagus..

aru said:
erm.. ko kelihatan sgt lawa harini
illy.. wuahaha gembirenyer org ckp aku tk gomok~~

moroka May 13, 2008 at 6:18 PM  

mmg poyo. hahahaha. xde la. just kidding. nak kena puji ke ni?

later. :p

p.s: nampak berisi cket tapi still maintain cool.

dayla May 13, 2008 at 8:04 PM  

aruuuu
aku sgt nk komen ok.hehe

walaupun illy kate ko tak betambah berat badan,tp aku mempunyai pendapat sebaliknye.ko nampaknye mempunyai sedikit per"kembang"an...
tp takpe,maintain macho.
hehehe
btw,jgn aa down.aku pon ber"kembang" gak :((

Unknown May 13, 2008 at 9:15 PM  

btol, kembang doh. hahaha.

takpela. tak sekembang aku. sob3. uwaaaa, nak kuros!!

iNz May 13, 2008 at 9:18 PM  

konon2 kachak la tuh~ =p

bulanbintang May 13, 2008 at 10:38 PM  

hahaha.. mmg sah~ aku sudah berisi.. bkn sorang tp da lebey 10 org da ni.. caner aku leh naik badan ni? adakah sbb aku derma darah tyme convo dulu atau hati senang? hoho..

tkper2 qiqi ckp kt aku its ok kite berisi skit tyme intern ni..kumpul lemak byk2 utk dibakar tyme blk utp nnti.dia ckp final yer stress... :p

iLLy May 13, 2008 at 11:49 PM  

sudah... pendapat mereka lagi valid, sebab mase kat utp dulu pun, dalam mase satu sem, berape kali jek aku jumpe ko??

kalau jumpe mereka2 yang diatas pun aku kate maintain gak..
kecuali amin civil.. obvious gile paras kesihatan nye.. hehe..

cuak nak intern