Thursday, March 5, 2009

pembelot, putus cinta dan petua menguruskan badan?

aku sudah lama sebenarnya tk pg stadium perak. kali terakhir aku ingt aku pg stadium ngn abah tyme aku kecik2.. tp memory tu da samar2 n mcm tkde pon.. tp aku mmg ingt aku pernah pg stadium perak tyme kecik2 dulu. idea pesa utk tgk bola kt stadium tyme selangor vs. perak mmg disambut baik oleh kitorang. aku mcm excited gile nk g stadium.. maklumlah lama x g. aku rase seaakan2 ade power dlm bdn aku yg kuar tiba2... n i can't wait the moment going to the stadium.. yeah~

tpkan.. aku sdikit cuak sbb rakan2 aku satu umah sume side selangor n tkkn aku nk bt keras g kt side perak sorang tgk bola.. tk feel ar tgk sesorang tnpa mmber2.. so aku terpakse jd traitor@pembelot.. anak perak g sokong team opponent.. dem.. untuk menunjukkan aku btol2 jd traitor aku ambik snow cap selangor pesa n aku pakai.. buat2 sorak utk selangor.. hahah..

tp once u jadi anak perak.. u mmg tkley nk tipu.. mmg darah anak perak ade dlm diri kau.. walaopon aku cuba blakon mmg aku tkley.. kejap jek aku pakai snow cap tu.. pas 5 minit aku tanggal n g sokong perak.. walopon perak men mcm gampang n keeper dia aku rase PAFA hire dr sarkas tp aku still sokong perak.. aku ddk kt side slangor n cheer utk perak.. rakan2 da sound2 da takut aku kene bantai.. tp aku peduli ape.. aku bt keras n sokong gak team perak.. hahaha.. walopon try utk jd pembelot tp tkley..

sonok gile pg stadium.. walopon game mcm gampang tp sore aku abes gak ar sbb aku jerit bantai player opponet.. antara yg aku jerit sampai abes sore ialah "ref bodoh" ngn hardi botak... hahaha.. mcm aku pandai sgt men bola -_-"

cite ke 2
pas abes game tetiba ikin call.. ikin tk pernah minah ni nk call aku unless there is sumting important. dia call aku ngn sore yg agak suram.. dia ckp dia nk ckp ngn pakwe lame dia.. pastu aku bntai ar.. cik salah no..saya bkn pkwe lame cik.. hahhaa..

pastu dia letak..

10 min kemudian aku call dia blk.. semabng2 las2 dia cite pkwe dia ade affair ngn gul laen.. pastu dia ngadu lg the next day dia ade test tp seyes shit tkley studies..

antara ayat2 yg aku nk ckp tp tk lepas since mmber tgh down.. aku harap2 ko bce ar kt sini..

ayat 1
wey common lah ikin.. putus cinta bukan bermakna dunia telah berakhir.. chill la.. when we are standard 6 ure the hottest chick in our class.. ko menjadi satu fenomena.. almost stiap kelas nk kenal ngn ikin... tp tu tyme standard 6 la.. da form 3 da tk da..ikin mcm gul2 laen.. da tk hot.. hahaha

ayat 2
antara sbb2 lelaki ade fair ngn gul laen adalah..

  1. perempuan itu terlalu bossy n dia merasakan perhubungan itu mmbosankan.. da tkde lg surprise.. n dia rase terkongkong.. myb sbb seseorang perempuan tu asyik nk call, ajak kuar,ajak mkn same, bla2.. wey laki2 ade life tersendiri ar..nk gak hang out ngn mmber2.. citer pasal chick2 hot, citer pasal bola.. kalo nk suruh berkepit je sepnjang mase.. seyes bosan...
  2. myb laki tu terpesona ngn perempuan lain yg lebih hot n pandai menjaga penampilan diri..
  3. myb sbb lelaki tu terleka seketika.. terleka dgn kecantikan dunia.. terlepas menilai bahawa dia sudah memiliki permata.. instead of choosing diamond they choose a glass.. dem tol.. lelaki mmg selalu tersalah pandang n tersalah menilai..
n aku rase sbb ur boy cr gul len sbb no 1 n sbb pempuan tu gedik n suke takel pkwe org kot.. haha mcm norell spa-Q.. dem shit dat gul..

cite 3
nk kurus? ikut je langkah ni.. mudah n murah..seyes shit.. telah di apply kpd sume rakan2 aku.. pesa,fauwaz,ciput.. n yakin keberkesananya..

  1. order sekeping roti kosong kt mapley sekitar tronoh.. ameeth n salam adalah produk roti yg biasa di gunakan
  2. pesan sekali kuah dal atau kari.. untuk instant effect order kuah sardin
  3. mkn..
lihatlah keberkesananya.. seyes.. ia boleh mmbuat anda pg ke toliet tanpa henti n kadang2 boleh bt gaduh ngn mmber2 kerana toilet ade 2 jek utk setiap rumah.. selepas ikut langkah2 kurus ini dinasihatkan agar minum air byk2 kerana kemungkinan korang terhidrate adalah tinggi n kebarangkalian lubang du**r anda luka akibat berulang kali ke toilet adalah tinggi..

terima kasih brader2 mapley.. kenangan ini akan saya ingt sampai bile2.


yeah~~


kami fan selangor n kami poser


Pesa: Projek Manager.. time kasih pesa


fan perak.. penuh tu.. tp perak men mcm Gampang..

2 comments:

Anonymous March 12, 2009 at 11:03 PM  

hm..agak terasa ble bce psl ikin tu..lbey kurang sme cm cte aku~ n rse nye aku taw ape yg ikin 2 rse..sumtimes when u g0t ur d0wn time we need sum1 t0 tell u 'b str0ng'..she mayb need supp0rt.die blh face reality tp supp0rt her.she need sum1 by her side ;) n u r lucky c0z d sum1 is u..

Anonymous March 12, 2009 at 11:16 PM  

ermm..rase nak comment pasal issue ikin tu jgk..bola n kurus xbape minat..(saye nak gemuk!) ksian jgk kat ikin tu..xsilap, b4 dis dorg cm sweet cpl..n dat guy nampak cm baek2 jer(xpenah jmp pun tp..huhu)..xpenah pulak ade pengalman bf ade org laen(xmo!)..tp bepengalaman men'dump'kan org..huhu..not my fault! seyes! dat guy yg x appreciate..dorg ingt, once da cpl, leh trus suke2 ati wat camne2 pun ke..pk la ati pmpuan sket..huhu..skrg baru nak nyesal ngan perangai lame..huh.k2..xyah nak comment byk2..kalo type byk2, baek aku wat blog sniri..nway, to ikin, saba la..lelaki bukan sorg je.if btul dat guy salah, ade lg org laen yg leh appreciate u..xguna ingt2 kat org cmtu.bak kate amri, chill k~ "jgn terlalu menyayangi seseorg krn mungkin 1 hari nnt kt akan membencinya dan jgn terlalu membenci seseorg krn mungkin 1 hari nnt kt akan menyintainya.sayang & cintalah seseorg seadanya dengan cara yg sederhana"