Monday, March 23, 2009

kembali menulis dengan senyuman

aku sebenarnya sudah berkira2 untuk tidak menulis di dalam blog ini lagi.. mungkin kerana masa yang tidak mengizinkan dan mungkin kerana aku ni seorang penulis lepas ( org yg menulis mengikut hati tanpa memikirkan akibatnya).. bagi aku blog merupakan tempat utk meluahkan pendapat dan buah fikiran dan ia hak individu.. sekiranya tulisan ini menyakitkan hati anda just say good bye.. tp kadangkala kita kene juga mengambil kira buah fikiran org.. lg2 org yg sayang kita.. org yg mkn garam dahulu sblom kita.. org yg dapat melihat dr segenap aspek dan sedangkan kita baru hendak belajar mengenal apa itu dunia..

aku mmg malas menulis lg.. kerana kadang2 kerana tulisan ia mampu mencetuskan persengketaan.. melalui tulisan ia mampu mencarik2 hati mereka yg tidak mahu menerima hakikat sebenar .. mencarik hati2 mereka yg tidak dapat menerima hasil tulisan org lain.. tp hari ini aku rase aku ingin menulis kembali.. kerana aku mendapat satu suntikan semangat.. suntikan yg sgt2 memberi kesan.. semuanya kerana fynn jamal..

arini.. setelah sekian lama tk buka blog aku buka dan aku terlihat fynn jamal tulis sumting kt shoutbox aku.. seyes.. unbelievable.. aku senyum seminit tanpa henti.. aku call adik aku nk kasik tau fynn bace blog aku.. nk pm filzah ckp fynn tulis sumting kt blog aku.. haha gembira sungguh..
korang mesti rase cam pelik.. apahal suka sgt kt fynn tu? fynn jamal bg aku adalah karyawati bloggers sejati.. dia pemuisi.. dia pemerhati.. dia dapat menterjemahkan carita2 dunia menjadi bait2 ayat yang tentunya mmbuatkan pembacanya berfikir.. ayatnya simple tp mmberi kesan..
aku mmg kagum dgn dia..

bukan senang untuk melihat org menterjemahkan cerita dunia yg huru hara ini menjadi bait2 ayat.. aku tk mau tulis lagi ttg fynn.. korang nk kenal ngn fynn korang g bace blog dia sendirik.. aku pasti korang pasti menyukai dirinya..

2 comments:

iLLy March 23, 2009 at 11:25 PM  

owh, ko ade merajuk pasal entry sebelum ni ke?

saje je aku x komeng yg tu...

tp fynn mmg salah seorg blogger faveret aku, selain ko dan alin... :P

jadi.. teruskan menulis aru. kalau ko jage perasaan, jadilah mcm blog aku.

ngeh~

Unknown March 24, 2009 at 12:22 PM  

aik, ada nama aku. haha.

pergh, fynn baca blog ko. best nya. i really like to read her blog, too. memang tahu blog fynn dari blog ko lah :)

keep on writing aru!