Friday, February 1, 2008

org DIGI yang berjiwa mude~~

herm tyme aku tulis blog ni aku seyes tatau nk bt per?? kije sume da di satelkan (aku raser ar..tp aku tau byk lg keje yg lom aku bt antaranya nk hafal beberapa surah yg mesti aku apal tyme intern ni).. entah ar tyme intern ni aku enjoy giler2 punyer.. eppy2...tkder nk risau2..huhu ok la lets talk about org DIGI yg menghiburkan ni..

actually last wednesday aku ngn org digi ni g bintulu..naek keta waja itam..tah ar aku raser nk tulis sikit pasal org digi ni sbb myb aku rser aku mcm jumpa org lelaki yg senggal2 mcm aku sikit. umur dia da lebey kurang 28-29 kot..aku tk berapa nk tanya sbb sumtimes org sensitip kalo tanya pasal umur ni ..lagi2 org perempuan..mmg sah2 diorang tkkn bg tau umur diorang..then suruh kiter teka..pastu biler kiter salah teka mula ar ckp " eh u tua sangat ker I??" then terpakse ar jawab "eh tkder ar..u mmg nampak muda..I maen2 jek td" dan ayat pancing aku seterusnya " actually u nampak mcm 17".. pergh pastu mmg kembanglah mereka.. huhu. herm actually tyme aku g bintulu ngn org digi ni aku raser ok.. tk berapa ngntuk sgt sbb kitorang ader sumting utk diperkatakan ( tk mcm sesetengah mmber aku.mesti citer pasal bola haisy~~)..antara yg kitorang citer pasal life dia, pasal artis2 sikit...n mostly yg paling aku gembira is kitorang ley nanyi samer2 n jerit sepuas hati..n one thing in common is kitorang minta rock lama2 n kitorang tk berapa nk hafal lirik lagu..tyme korus mesti nanyi kuat2 then senyap..jus lalalalaalala jek smpai korus berikutnya..then tyme tu baru ar nnyi sepenuh hati kembali..hahah mmg kelakar gler..kalo dpn org mcm ni aku flop pon aku tk kesah sgt..

lagi satu yg mmbtkan aku nk paste citer pasal org digi ni ialah tah aku respek dia sbb walopon da masuk tahap remaja dewasa tp dia still mcm remaja riang ria mcm kitorang..ddk ngn dia tk tension langsung.. n one thing yg mmg aku teringt n aku akan gelak setiap kali mengingatinya adalah mcm ni.. pg on dat day kitorang nk g bintulu tu aku ckp ar kt dia aku ader tertinggal "Spatula" then if tkder bender ni mcm aku tkley ar menjalankan experimnt terhadap water sample yg aku ambik so aku tanya ar caner ni org digi?? nk blk opis ke?? nnti lmbt.. n kebetulan plak kitorang tgh ambik breakfast kt MUKMIN..so korang tau per solution dia? kitorang "PiNJAM" sudu mukmin jap..hahaha (actually spatula tu lebey kurang mcm sudu kecik)..mmg tenang dan meyakinkan sekli jawapan darinya..


org DIGI yang di maksudkan (MAADI MOHAMAD)

thHaNk yOu Mr DIGI ( asal aku ckp dia org digi ek?? sbb dia pakai coverall kuning..silap dia kurus jek.. kalo tak sah2 mmg mcm org dlm iklan digi tu)

0 comments: