Saturday, May 16, 2009

Ragam

walau mcm mana susah pon keadaan.. walaubagaimana perit skali pon di uji.. ketahuilah ujian dan cabaran itu adalah sekelumit dr apa yg michael scofield hadapi.. aku bersyukur dlm hidup ini aku x pernah berhadapan saat2 genting yg memerlukan aku buat keputusan yg ley effect hidup atau mati seseorang..

michael aku akan sentiasa rindu kt kau.. kau lah idola aku.. aku akan jadi engineer mcm kau.. sanggup risk life demi org lain dan harus letakan keluarga sentiasa di hati..

cuba tgk gambar ni..



















kitorang ade persamaan kan?


p/s : siot ar paul scheuring tkley ke bt happy ending.. nape scofield kene mati? anyway thanks sbb tamatkan cite sblm aku grad.. tkde ar konsentrasi aku tergangu tyme kije nnti..

owh lupe pula.. selamat hari guru kepada bapa saya dan guru seantero dunia.. dgn ucapan tanpa guru tiadalah org pandai2..

kepada fans setan merah congrats ar.. walopon ko byk kali da menang tp aku ttp anti-MU juga..

8 comments:

iLLy May 16, 2009 at 11:07 PM  

rambut tak same aaa

bulanbintang May 16, 2009 at 11:38 PM  

hahaha.. posing nk dekat same ar... :P.. kalo aku potong rambut mesti lg same..

jatt May 16, 2009 at 11:49 PM  

eh..da bes dh..ep 21 eh?

bidadari dari timur May 17, 2009 at 2:18 AM  

bab kangkang je sama.....hahah

bulanbintang May 17, 2009 at 12:59 PM  

jatt: episod 22 abes~ huu sedey~

kak yani: eh same la.. bab kelakian sejati tu same.. seyes~

dayla May 17, 2009 at 2:55 PM  

aah aru.mmg same. kalau tak ckp, aku ingat gmbr second tu gmbr scofield gak. hahah

bulanbintang May 17, 2009 at 6:08 PM  

aiep2.. ko ddk kt umah diam2.. jgn macam2 same gue..

argh~ sume org pon berkata aku x same mcm scofield ;(

jantung_pisang May 19, 2009 at 8:37 PM  

hoho..leh la..same la gaks..nway, nak join ko gak ar..anti-MU!yoshh~